BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS »

Followers

Wednesday, October 13, 2010

Bismillahirahmanirahim...

Ya Allah jika aku jatuh cinta,
Cintakanlah aku pada seseorg yg melabuhkan cintanya padamu.
Agar bertambah kekuatan ku untuk menyintaimu..


Ya muhaimin, jika aku jatuh hati ,
Izinkan aku menyentuh hati seseorg yg hatinya tertaut pdmu.
Agar tidak terjatuh aku dalam jurang cinta nafsu..


Ya Rabbana, jika aku jatuh hati jagalah hatiku pdmu..
Agar tidak berpaling daripd mu..


Ya Rabbul Izzati ,jika aku rindu
Rindukanlah aku pada seseorag yg merindui syahid di jalanmu..


Ya Allah jika aku menikmati cinta kekasihmu..
Jaganlah kenikmatan itu melebihi kenikmatan .
Indahnya bermunajat di sepertiga malam terakirmu..


Ya Allah ,jika aku jatuh hati pada kekasihmu,
Jagan biarkan aku tertitih dah jatuh dalam perjalanan panjang menyeru manusia kpdmu..

0 comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...